Marketing przy kawie – Gdańsk 04.04.2017 – Olivia Business Centre

Opowiedz mi swoją historię – co to jest storytelling 360° ?

Byłem na spotkaniu z dyrektorem galerii handlowej w Słupsku. Kilka lat po efektownym otwarciu dorobili się potężnej konkurencji w postaci większych i bardziej modnych nowych galerii. Klientów coraz mniej, najemcy się wycofują więc potrzebują pomysłu na coś co sprawi, że wrócą do gry. Zainteresowałem dyrektora storytellingiem i umówił się ze mną na spotkanie. Trudne spotkanie bo klient nieufny i zrezygnowany, oczekuje efektów marketingowych ale jest bardzo konserwatywny w działaniach i nic nie chce zmieniać – sytuacja patowa. I wtedy spróbowałem tak:
– Patrzę na wasze logo i widzę symbol czarownicy na miotle wpleciony w nazwę. Skąd ta czarownica?
-Nie wiem, grafik miał taką wizję bo to ponoć jakiś lokalny symbol a właściciele chcieli mieć logo z jakimś miejscowym akcentem.
– Czy próbowaliście kiedyś odwołać się do tego symbolu?
– Nie.
– Czy zna Pan historię Triny Papisten?
– Nie.
– A chce Pan poznać?
– A przyda się nam do czegoś?
– Przyda. Możemy wokół niej zbudować fajną historię.
– To słucham.
W 1701 roku spalono na stosie ostatnią czarownicę w Słupsku, nazywała się Trina Papisten…
…..Zapraszam Cię na ciąg dalszy w czasie „Marketingu przy kawie” – cyklicznym spotkaniu o tym jak storytelling buduje relacje, wzmacnia zaufanie i co w ogóle robi ze słuchaczami. Jeśli czujesz niedosyt i uważasz że to nieładnie tak przerywać w ciekawym momencie to masz rację. Zauważyłeś jak silne to narzędzie. I o tym będziemy rozmawiać 04.04.2017. Będzie dobra kawa, dużo ciekawych inspiracji a na koniec krótkie ćwiczenie żebyś mógł/mogła dotknąć budowania narracji osobiście. Zapraszam Cię na 2 godziny z opowieściami. Pokażę kilka przykładów jak wykorzystać historię w:
– kampanii marketingowej – obejrzymy inspirujące przykłady firm globalnych
– w czasie rozmowy z klientem – zastanowimy się kiedy i jak wykorzystać opowieść i kto kogo powinien słuchać
– w marketingu – jak spójna narracja łączy kanały komunikacji marketingowej.
Porozmawiamy czy storytelling działa czy to zwykła ściema? A jeśli działa to z czego to wynika?
Jeśli:

  • Twoje metody sprzedaży nie są skuteczne i klienci zbyt często Ci odmawiają.
  • Twoje działania marketingowe powielają działania konkurencji i nie są tak skuteczne jak powinny być.

Przyjdź posłuchać czy storytelling jest dla Ciebie czy też nie.
Jeśli jesteś zainteresowany zapisz się na bezpłatne wydarzenie ( w formularzu poniżej), które odbędzie się w OLIVIA BUSINESS CENTRE w budynku OLIVIA FOUR w sali Jowisz na parterze w godz. 9.00 – 11.00.

adres: Gdańsk ul. Grunwaldzka 472B

O prowadzącym…biogram Krzysztof Kowalczyk