AKTUALNOŚCI
O MNIE
AKTYWNY MARKETING

Nazywam się Krzysztof Kowalczyk i opowiadam historie.
Czy w marketingu jest miejsce na opowieść? Znasz historię Ernesta Hemingwaya? Siedział z kumplami w kawiarni i z nudów założyli się o 10 dolarów o to, kto z nich napisze najbardziej emocjonującą historię w sześciu słowach. Pomyśl, tylko sześć słów! To nie było łatwe zadanie, ale oni próbowali. Kiedy porównali swoje opowieści Hemingway wygrał. Przeczytałem co napisał i pomyślałem sobie, jak wiele treści można zawrzeć w krótkiej formie. A gdyby wykorzystać dwadzieścia słów, a pięćdziesiąt? W marketingu im krócej tym lepiej, ale im krócej tym trudniej. Chcesz się dowiedzieć co napisał Hemingway i jak storytelling może pomóc w twoim biznesie? Porozmawiajmy.
.
Krzysztof Kowalczyk
email: kontakt@activedays.pl
tel. 509214048
MARKETING – STORYTELLING
Jak rozumiem aktywny marketing? Przez budowanie opowieści o Tobie, twojej firmie, twoim produkcie. Jak działa taka historia? Sprawdź sam:
Towarzyszę w tworzeniu Twojej opowieści od początku. Kiedy zastanawiasz się komu zaoferować swoje produkty, jak znaleźć klientów, wtedy zjawiam się by wesprzeć Cię w przygotowaniu planu marketingowego, który odpowie na pytanie: kto jest moim klientem? Jaką wartość chcę mu zaoferować? Jak go znaleźć i jak do niego/niej dotrzeć? To ważne pytania bez których nie ruszysz dalej. Kiedy wiesz już komu – istotne jest jak to zrobisz. Pomagam stworzyć opowieść angażującą słuchacza, o tym dlaczego jesteś wyjątkowy! Historię której przesłanie pomoże klientowi odpowiedzieć na pytanie czy jesteś dla niego najlepszym rozwiązaniem.
W zalewie przeciętności wygrywają firmy które potrafią być inne.

Dla mnie marketing aktywny to marketing uważny, to storytelling 360° który skupia się na poznaniu klienta, jego motywacji do działania, szczegółowej analizie jego sytuacji, kłopotów z którymi się zmaga, by przygotować dla niego najlepsze rozwiązanie, które uwzględnia cele które klient chce zrealizować i środki którymi dysponuje.
Jeśli masz kłopot z prowadzeniem skutecznych działań marketingowo – reklamowych bo masz trudność z:
tworzeniem lub realizacją
planów marketingowych
opracowaniem i wdrażaniem
skutecznych kampanii reklamowych
budowaniem
spójnego marketingowo wizerunku firmy
To jest pole do wspólnej pracy
TWORZĘ PLANY MARKETINGOWE
Buduję je w oparciu o marketingową analizę firmy, otoczenia w którym działa, profilu klienta, działań konkurencji i innych narzędzi które pozwalają stworzyć ścieżkę działań prowadzących do założonego celu. Współpraca może dotyczyć stworzenia samego planu lub też jego realizacji .
PRZYGOTOWUJĘ KAMPANIE MARKETINGOWE
Skupiam się na działaniach z obszaru BTL (reklama poza tv) opracowując kampanie w internecie oraz w realu.
- storytelling – buduję narrację marketingową wykorzystującą twoje zasoby do zbudowania opowieści jakie wartości oferujesz klientom i jaki wizerunek chcesz im pokazać, do wzmocnienia tej opowieści wykorzystuję:
- materiały poligraficzne – ulotki, wizytówki, plakaty, katalogi, foldery, teczki ofertowe itp.,
- strony www
- artykuły reklamowe – art. piśmiennicze, ceramika, tekstylia, słodycze, elektronika, narzędzia itp.
ARTYKUŁY PROMOCYJNE
SZKOLENIA
Jak rozumiem aktywną sprzedaż? Najlepiej będzie jeśli przeczytasz
Najważniejsza umiejętność handlowca
Aktywna sprzedaż to uważne słuchanie, rozumienie i komunikacja z klientem. Klienci nie cierpią kiedy im się sprzedaje ale za to uwielbiają kupować więc wszystko czego potrzebujesz to uważność, dobre przygotowanie, słuchanie klienta i historia która go zainteresuje
Jeśli chcesz coś zmienić w obszarze własnej sprzedaży bo masz kłopot z:
- pozyskiwaniem nowych klientów
- utrzymaniem dotychczasowych klientów
- realizacją planów sprzedażowych
- zarządzaniem zespołami handlowymi
- niską efektywnością działań marketingowych
To mamy o czym rozmawiać:
KOMPETENCJE HANDLOWE
najczęściej pracuję nad tym jak kontrolować proces handlowy za pomocą pytań, jak pozyskiwać potrzebne informacje od klienta, jak badać potencjał zakupowy, tworzyć historię dzięki którym klient uwierzy w nasz produkt.
KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE:
szkolę jak tworzyć strategie sprzedażowe, stawiać cele, wyznaczać aktywności i je monitorować, jak prowadzić coaching kompetencji handlowych, zarządzać zmianą.
STRATEGIE MARKETINGOWE:
storytelling w marketingu – jak opowieścią budować wizerunek na rynku,
od pomysłu do wprowadzenia produktu na rynek, od czego zacząć jak zrobić analizę rynku, segmentację i dobrać odpowiednią strategię marketingową
KONTAKT
Dane firmy:
ACTIVE DAYS.PL
Krzysztof Kowalczyk
ul. Jana Pawła II 1C/39
80-452 Gdańsk
Krzysztof Kowalczyk
email: kontakt@activedays.pl
tel. 509214048
zajrzyj na mojego bloga o storytellingu: